Login

Élőkép


Folyamatos élőkép

Képújság

Ezúton értesítjük tisztelt Előfizetőnket, hogy a Szarvasi Általános Informatikai Kft. 2015. év szeptember hó 01-jei hatállyal módosítja televízió és rádió műsorelosztási és internet hozzáférési (ellátási) szolgáltatásainak Általános Szerződési Feltételeit (a továbbiakban: ÁSZF).

A módosítások szükségességének okai:

A módosításra az elektronikus hírközlési előfizetői szerződések részletes szabályairól szóló 2/2015.(III.30.) NMHH rendelet (továbbiakban: új Eszr.) rendelkezéseinek való teljeskörű megfelelést célzó pontosítási igények, tehát a hatályos jogszabályoknak való megfelelés érdekében került sor.
A változás az alábbi tárgyköröket érinti:

  • az előfizetői szerződés megkötését megelőzően a szolgáltató által adandó előfizetői tájékoztatást  (új Eszr. 8. § (1) bekezdés),
  • a szolgáltatással együtt nyújtani kívánt szolgáltatást vagy termékértékesítést (új Eszr. 8. § (4) bekezdés,
  • az előfizetői szerződés módosítását (új Eszr. 12.-16. §),
  • az előfizetői szerződés megszűnését (új Eszr. 17. §),
  • a szolgáltatás szünetelését (új Eszr. 18. §),
  • a szolgáltatás korlátozását, felfüggesztését (új Eszr. 19. §),
  • díjszámítást, tételes számlamellékletet (csak internet- és telefonszolgáltatás vonatkozásában),
  • az előfizetői szerződés teljesítéséért fennálló felelősséget, hibabejelentési, hibaelhárítási eljárást (új Eszr. 22.-25. §),
  • az előfizetők értesítésének szabályait (új Eszr. 26. §),
  • hálózatsemlegességgel kapcsolatos átláthatóságot és kiskorúakra káros tartalmak tárgykörét (csak internet szolgáltatás esetén, új Eszr. 30. §),
  • hangposta szolgáltatással és előfizetői névjegyzékkel kapcsolatos szabályokat (új Eszr. 31., 32. §, csak telefonszolgáltatás esetén).

A Szarvasi Általános Informatikai Kft. szolgáltatásaira vonatkozó Általános Szerződési Feltételei teljes szövege hatálybalépésig és azt követően is megtekinthető ügyfélszolgálati irodánkban, valamint a www.szarvasnet.hu weboldalon.

Amennyiben az előzőek szerinti módosítás az előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani a határozott időtartamú előfizetői szerződést. Nem mondhatja fel az előfizető a határozott időtartamú előfizetői szerződést ilyen esetben akkor, ha az előfizetői szerződést a határozott időtartamból eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az előfizető felmondja a határozott időtartamú előfizetői szerződést, a szolgáltató az előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét. Ebben az esetben a szerződés felmondási ideje legfeljebb 8 nap lehet, a szolgáltató az igénybe vett kedvezményeket a felmondási idő lejártáig jogosult felszámítani.

Attachments:
Download this file (valtozasok_20150901.doc)Kivonat a változásokról[doc]477 kB
Download this file (valtozasok_20150901.pdf)Kivonat a változásokról[pdf]312 kB

iso9001_200x61.jpg

Szolgáltatás minőségi követelmények

  

GLS csomagpont logo

Látogatói Statisztika

mama768
tegnaptegnap816
a hétena héten1584
a hónapbana hónapban12395
összesenösszesen1094693

Feliratkozás hírlevélre

Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási rendje



 
délelőtt
délután
hétfő
10:00 - 12:00
13:00 - 16:30
kedd
07:00 - 12:00
zárva
szerda
09:00 - 12:00
13:00 - 17:00
csütörtök
10:00 - 12:00
13:00 - 16:30
péntek
07:00 - 12:00
zárva

Elérhetőségünk

 Levélcím: 5540 Szarvas, Szabadság út 21.
 E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
 Telefon: 66/400-000 (3C Távközlési Kft.)
66/313-781 (Invitel)
20/916-3196 (Telenor)
30/760-2260 (T-Mobile)
70/456-7527 (Vodafone)
 Fax: 66/313-781 24-es mellék
 Web: http://www.szarvasnet.hu/
 Hibabejelentés: 66/215-425 (üzenetrögzítő),
a fenti telefonszámok bármelyikén
Go to top