Szarvas és Vidéke
2010. augusztus 19.
9
Pályázati hirdetmény
Szarvas Város Önkormányzata nyilvános pályázatot
hirdet a tulajdonában lévő Szarvas, Szabadság u. 32. sz.
alatti üzlet bérletére
A nyilvános pályázaton részt vehet bármely természetes, vagy jogi
személy, illetve vállalkozó, aki a pályázati kiírásban közölt feltéte-
leknek eleget tesz.
1, A bérbe adandó helyiség alapadatai:
- helye:
Szarvas, Szabadság u. 32.
- alapterülete:
109 m
2
- rendeltetése:
kereskedelmi egység
-
közművesítése:
összközműves
-
egyéb
felszereltség: hűtőkamra
2, A bérleményt kereskedelmi, iroda, szolgáltatás célra lehet hasz-
nosítani. Előnyben részesülnek az egészségügyi, a gyógy és wellness
szolgáltatások, vagy a gyógyfürdő tevékenységéhez kapcsolódó vál-
lalkozások.
3, A bérleti szerződés időtartama 5 év, a bérleti szerződésben rög-
zítésre kerül, hogy a bérbeadó a bérleti szerződést indoklás nélkül 3
hónapos határidővel írásban felmondhatja.
4, A bérlő a bérleményben alapvető szerkezeti változtatásokat
nem, átalakításokat csak a bérbeadó írásos hozzájárulásával végez-
het. A nyertes pályázó nem követelheti a bérbeadótól, hogy a helyi-
séget a pályázatban megjelölt használatnak (tevékenységnek) megfe-
lelő módon kialakítsa, felszerelje, illetve berendezze.
5. A nyertes pályázó (leendő bérlő) köteles gondoskodni:
a.) a helyiség burkolatainak felújításáról, pótlásáról, illetve cseréjéről,
b.) a helyiséghez tartozó üzlethomlokzat (portál) kirakatszekrény,
biztonsági berendezések karbantartásáról,
c.) a helyiségben folytatott tevékenység körében felmerülő felújí-
tásról, pótlásról illetőleg cseréről,
d.) az épület olyan központi berendezéseinek karbantartásáról,
amelyet a bérlő kizárólagosan használ, illetőleg tart üzemben,
e.) az épület továbbá a közös használatra szolgáló helyiségek és
területek tisztításáról és megvilágításáról, a szemét elszállításáról,
amely a bérlő tevékenységével függ össze.
6, A bérlemény minimális bérleti díja 8.000, - Ft/m
2
/év + ÁFA,
amely összeg nem tartalmazza a közüzemi és egyéb díjakat ( víz,
villany, gáz, szemétszállítás stb.). A bérleti díj minden évben a KSH
által közölt hivatalos infl ációs rátával automatikusan növekszik.
7. A nyertes pályázónak a bérleti szerződés megkötését megelőző-
en 150.000,-Ft kauciót kell megfi zetnie a bérbeadó részére. A kauciót
a bérbeadó kizárólag a bérleti jogviszonnyal kapcsolatban keletke-
zett, a bérlővel szemben fennálló, felszólítás ellenére meg nem fi ze-
tett követelések kielégítésére használhatja fel, továbbá a bérlő által az
ingatlanban okozott kár megtérítésére nyújt fedezetet. Amennyiben a
kaució összege nem kerül felhasználásra, akkor a bérleti jogviszony
megszűnése esetén az a bérlőnek visszajár.
8. A nyertes pályázó a szerződéskötést követő 15 napon belül köte-
les az üzlethelyiségre vagyonbiztosítást kötni.
9, Az írásos pályázatnak tartalmaznia kell:
- a pályázó neve, születési neve, születési helye és ideje, anyja
neve, lakcíme, személyi azonosítója (jogi személy esetén elnevezé-
se, székhelye, cégjegyzékszáma vagy bírósági nyilvántartásba vételi
száma, statisztikai számjele, képviselőjének neve),
- a pályázó által ajánlott bérleti díjat, amely nem lehet kevesebb a
6. pontban meghatározott minimum bérleti díjnál,
- a helyiségben folytatni kívánt tevékenység megnevezését, annak
rövid ismertetését,
- nyilatkozatot arról, hogy a pályázati feltételeket elfogadja.
10, Az ingatlan bérbevételére vonatkozó pályázatokat 2010. au-
gusztus hó 31. napjának 10.
00
órájáig személyesen, írásban, zárt borí-
tékban kell benyújtani a Szarvasi Polgármesteri Hivatal Pénzügyi és
Gazdasági Osztályához. (111-es iroda)
A zárt borítékon
„Pályázat a Szarvas, Szabadság u. 32. szám alatti ingatlan
bérbevételére.
A bontási ülésig felbontani TILOS”
feliratokat kell feltüntetni.
11, A pályázatok bontása a beérkezési határidőt követő Gazdasági
és Közbeszerzési Bizottság soron következő rendes ülése, majd ezt
követően a bizottság javaslatot tesz a bérlő személyére a Képviselő-
testület felé.
12. A bérbeadó a prioritási szempontokat fi gyelembe véve azzal
a pályázóval köt bérleti szerződést, aki a legmagasabb bérleti díjra
tesz ajánlatot. Azonos ajánlat esetén, az azonos ajánlatot tevő pá-
lyázók között a felbontástól számított 8. napon belül ártárgyalás
kerül megrendezésre, melyet a Gazdasági és Közbeszerzési Bizott-
ság bonyolít.
13, A pályázatot kiíró fenntartja azon jogát, hogy a pályázatot (pá-
lyázatokat) indoklás nélkül eredménytelennek minősítse.
A pályázattal kapcsolatban további információ a Polgármesteri Hi-
vatal Pénzügyi és Gazdasági Osztályán kérhető (111-es iroda, Tóth
Sándor és/vagy Nagy Lívia gazdasági ügyintézőktől), a helyiség
megtekinthető előzetes egyeztetés alapján.
Szarvas Város Polgármesteri Hivatala
A Körös-szögi Kistérség Többcélú Tár-
sulása „A Körös-szögi Kistérség Szoci-
ális és Gyermekjóléti Intézménye alap-
ellátásának komplex fejlesztése, korsze-
rűsítése” című, DAOP-4.1.3/D-2f-2009-
0015 jelű, 2. körben beadott pályázatát a
Regionális Operatív Programok Irányító
Hatósága 98.861.872,- Ft összegű támo-
gatásra érdemesnek ítélte.
A támogatási szerződés 2010. július 29-
én került az Irányító Hatóság által aláírás-
ra. Az építési beruházás előkészítéseként
kiviteli terv készítésre bekértünk áraján-
latot, az augusztusi társulási ülésen dönt a
Társulási Tanács a tervező kiválasztásáról.
A kiviteli tervek elkészülte után megindul
a közbeszerzési eljárás a kivitelező kivá-
lasztására.
A pályázatban érintett települések és
intézményegységek:
Békésszentandrás
Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat
(Békésszentandrás, Fő u. 20. sz.)
Szarvas
Idősek és fogyatékkal élők nappali ellá-
tása négy telephelyen:
– Borostyán idősek klubja: (Szarvas,
Bethlen u. 27-29.)
– Liliomkert idősek klubja (Szarvas, Dó-
zsa Gy. u. 29. sz.)
– Ezüstévek Idősek és fogyatékkal élők
klubja, (Ezüstszőlő)
– Naplemente idősek klubja (Szarvas
Mótyó, II. külkerület 86/1.)
Jelzőrendszeres házi segítségnyújtás
(Szarvas, Bethlen u. 27-29.)
Csabacsűd
Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat
(Alkotmány tér 1.)
Idősek Nappali ellátása (Alkotmány tér 1.)
Örménykút
Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat
(Örménykút, Dózsa Gy. u. 26. sz.)
Kondoros
Idősek és fogyatékkal élők valamint
demens betegek nappali ellátása (Kondo-
ros, Hősök útja 18.)
Családsegítő és gyermekjóléti szolgálat
(Kondoros, Endrődi u. 6. sz.)
A pályázat előrehaladásáról folyamato-
san tájékoztatni fogjuk a lakosságot.
Demeterné Annus Krisztina,
kistérségi menedzser
Aláírták a támogatási szerződést