background image
2010. július 8. 
Szarvas és Vidéke
6
Pályázati hirdetmények
Szarvas Város Önkormányzata (H - 5540 Szarvas, Szabadság 
u. 25-27.) a szarvasi belterületi 4253. hrsz. alatti ingatlant érté-
kesíteni kívánja, mely természetben a Szarvas, Dr. Melich J. utca 
3. szám alatt található.
Az ingatlan értékesítése Szarvas Város Önkormányzatának az ön-
kormányzat tulajdonában lévő lakások és nem lakás céljára szolgá-
ló helyiségek elidegenítéséről szóló 10/2005. (VI.24.) számú rende-
let és az önkormányzat vagyonáról és a vagyongazdálkodásról szóló 
7/2005. (IV.21.) számú rendeletek alapján nyilvános pályázat kereté-
ben történik.
Az társasházi ingatlan alapadatai:
Címe: Szarvas, Dr. Melich J. utca 3. 
Hrsz: 4253.
Helyiségek: 4 szoba; 1 étkező, konyha; 1 kamra; 1 spájz; 1 fürdő-
szoba, WC
Alapterülete: 124 m
2
Komfortfokozata: komfortos
Az értékesítésre kijelölt ingatlan ingatlanforgalmi szakértő által 
megállapított forgalmi értéke (irányára): bruttó 4.600.000,- Ft, azaz 
bruttó négymillió-hatszázezer forint. A vonatkozó önkormányza-
ti rendelet értelmében vételárkedvezmény és részletfi zetési kedvez-
mény nem adható.
Az ingatlan megvásárlására vonatkozó pályázatot 2010. július hó 
30. napjának 10
00
 órájáig írásban, személyesen, zárt borítékban kell 
benyújtani a Polgármesteri Hivatal Pénzügyi és Gazdasági Osztályá-
hoz. (111-es iroda) 
A zárt borítékon 
Pályázat a Szarvas, Dr. Melich J. utca 3. szám alatti ingatlan 
megvásárlására.
A bontási ülésig felbontani TILOS!”
feliratokat, kell feltüntetni, és a lezárt borítékhoz csatolni kell az 5 
% bánatpénz befi zetését igazoló bizonylat másolatát.
A pályázat érvényességéhez a bruttó vételár 5 %-át, 230.000,- Ft 
azaz kettőszázharmincezer forintot a Polgármesteri Hivatal pénztá-
rába be kell fi zetni, a pályázat benyújtását megelőzően. Ha a nyertes 
pályázó az adásvételi szerződést neki felróható okból 60 napon belül 
nem köti meg, akkor a bánatpénzt elveszíti. A nem nyertes pályázó-
nak a bánatpénz kamatmentesen 5 munkanapon belül visszajár.
Egyéb tájékoztatás: A magántulajdonban lévő szarvasi belterüle-
ti 4254. hrsz-ú ingatlan szennyvízelvezetése az értékesítésre kijelölt 
ingatlanon keresztül történik.
A pályázat érvényességéhez az ajánlatnak tartalmazni kell a kö-
vetkezőket:
- a pályázó neve, születési neve, születési helye és ideje, anyja 
neve, lakcíme, személyi azonosítója, személyi száma (jogi személy 
esetén elnevezése, székhelye, cégjegyzékszáma vagy bírósági nyil-
vántartásba vételi száma, statisztikai számjele, képviselőjének neve)
a pályázó által ajánlott vételárat, amely nem lehet kevesebb az 
ingatlanforgalmi szakértő által megállapított forgalmi értéknél,
a vételár megfi zetésének a pályázó által ajánlott feltételeit
-  a pályázó nyilatkozatát arról, hogy ajánlatát a felbontástól 
számított 60 napig fenntartja (ajánlati kötöttség).
a borítékhoz csatolni kell a bánatpénz befi zetését igazoló bi-
zonylat másolatát
Az ajánlatokat Szarvas Város Képviselő-testületének Gazdasági és 
Közbeszerzési Bizottsága bontja fel, és erről jegyzőkönyvet készít.
Azonos ajánlat esetén, az azonos ajánlatot tevők a pályázat felbon-
tásától számított 8 napon belüli időpontra írásban összehívott ártár-
gyaláson vesznek részt. Az ártárgyaláson adott legmagasabb aján-
latot tévő pályázó válik jogosulttá az adásvételi szerződés megkö-
tésére. 
A pályázatot kiíró fenntartja azon jogát, hogy a pályázatot (pályá-
zatokat) indoklás nélkül eredménytelennek minősítse.
Az ingatlan előzetes egyeztetés alapján megtekinthető. További 
részletes tájékoztatást Szarvas Város Polgármesteri Hivatala Pénzügyi 
és Gazdasági Osztálya nyújt (telefonszám: 66/311-122/174 mellék).
*
Szarvas Város Önkormányzata nyilvános pályázatot hirdet a 
tulajdonában lévő Szarvas, Szabadság u. 32. sz. alatti üzlet bér-
letére.
A nyilvános pályázaton részt vehet bármely természetes, vagy jogi 
személy, illetve vállalkozó, aki a pályázati kiírásban közölt feltéte-
leknek eleget tesz.
1, A bérbe adandó helyiség alapadatai:
 
- helye: 
Szarvas, Szabadság u. 32.
 
- alapterülete: 
109 m
2
 
- rendeltetése: 
kereskedelmi egység
 - 
közművesítése: összközműves
 
- egyéb felszereltség: 
hűtőkamra
2, A bérleményt kereskedelmi, iroda, szolgáltatás célra lehet hasz-
nosítani. Előnyben részesülnek az egészségügyi, a gyógy és wellness 
szolgáltatások, vagy a gyógyfürdő tevékenységéhez kapcsolódó vál-
lalkozások.
3, A bérleti szerződés időtartama 5 év,  a bérleti szerződésben rög-
zítésre kerül, hogy a bérbeadó a bérleti szerződést indoklás nélkül 3 
hónapos határidővel írásban felmondhatja.
4, A bérlő a bérleményben alapvető szerkezeti változtatásokat 
nem, átalakításokat csak a bérbeadó írásos hozzájárulásával végez-
het. A nyertes pályázó nem követelheti a bérbeadótól, hogy a helyi-
séget a pályázatban megjelölt használatnak (tevékenységnek) megfe-
lelő módon kialakítsa, felszerelje, illetve berendezze.
5. A nyertes pályázó (leendő bérlő) köteles gondoskodni:
a.) a helyiség burkolatainak felújításáról, pótlásáról, illetve cseréjéről,
b.) a helyiséghez tartozó üzlethomlokzat (portál) kirakatszekrény, 
biztonsági berendezések karbantartásáról, 
c.) a helyiségben folytatott tevékenység körében felmerülő felújí-
tásról, pótlásról illetőleg cseréről, 
d.) az épület olyan központi berendezéseinek karbantartásáról, 
amelyet a bérlő kizárólagosan használ, illetőleg tart üzemben, 
e.) az épület továbbá a közös használatra szolgáló helyiségek és 
területek tisztításáról és megvilágításáról, a  szemét elszállításáról, 
amely a bérlő tevékenységével függ össze. 
6, A bérlemény minimális bérleti díja 8.000, - Ft/m
2
/év + ÁFA, 
amely összeg nem tartalmazza a közüzemi és egyéb díjakat ( víz, 
villany, gáz, szemétszállítás stb.). A bérleti díj minden évben a KSH 
által közölt hivatalos infl ációs rátával automatikusan növekszik.
7. A nyertes pályázónak a bérleti szerződés megkötését megelőző-
en 150.000,-Ft kauciót kell megfi zetnie a bérbeadó részére. A kauciót 
a bérbeadó kizárólag a bérleti jogviszonnyal kapcsolatban keletke-
zett, a bérlővel szemben fennálló, felszólítás ellenére meg nem fi ze-
tett követelések kielégítésére használhatja fel, továbbá a bérlő által az 
ingatlanban okozott kár megtérítésére nyújt fedezetet. Amennyiben a 
kaució összege nem kerül felhasználásra, akkor a bérleti jogviszony 
megszűnése esetén az a bérlőnek visszajár.
8. A nyertes pályázó a szerződéskötést követő 15 napon belül köte-
les az üzlethelyiségre vagyonbiztosítást kötni. 
9, Az írásos pályázatnak tartalmaznia kell:
- a pályázó neve, születési neve, születési helye és ideje, anyja 
neve, lakcíme, személyi azonosítója (jogi személy esetén elnevezé-
se, székhelye, cégjegyzékszáma vagy bírósági nyilvántartásba vételi 
száma, statisztikai számjele, képviselőjének neve),
- a pályázó által ajánlott bérleti díjat, amely nem lehet kevesebb a 
6. pontban meghatározott minimum bérleti díjnál,
- a helyiségben folytatni kívánt tevékenység megnevezését, annak 
rövid ismertetését,
- nyilatkozatot arról, hogy a pályázati feltételeket elfogadja.
10, Az ingatlan bérbevételére vonatkozó pályázatokat 2010. július 
hó 30. napjának 10.
00
 órájáig személyesen, írásban, zárt borítékban 
kell benyújtani a Szarvasi Polgármesteri Hivatal Pénzügyi és Gaz-
dasági Osztályához. (111-es iroda) 
A zárt borítékon 
„Pályázat a Szarvas, Szabadság u. 32. szám alatti ingatlan bér-
bevételére. 
A bontási ülésig felbontani TILOS”
feliratokat kell feltüntetni.
11, A pályázatok bontása a beérkezési határidőt követő Gazdasági 
és Közbeszerzési Bizottság soron következő rendes ülése, majd ezt 
követően a bizottság javaslatot tesz a bérlő személyére a Képviselő-
testület felé.
12. A bérbeadó a prioritási szempontokat fi gyelembe véve azzal 
a pályázóval köt bérleti szerződést, aki a legmagasabb bérleti díjra 
tesz ajánlatot. Azonos ajánlat esetén, az azonos ajánlatot tevő pályá-
zók között a felbontástól számított 8. napon belül ártárgyalás kerül 
megrendezésre, melyet a Gazdasági és Közbeszerzési Bizottság bo-
nyolít.
13, A pályázatot kiíró fenntartja azon jogát, hogy a pályázatot (pá-
lyázatokat) indoklás nélkül eredménytelennek minősítse.
A pályázattal kapcsolatban további információ a Polgármesteri Hi-
vatal Pénzügyi és Gazdasági Osztályán kérhető (111-es iroda, Tóth 
Sándor és/vagy Nagy Lívia gazdasági ügyintézőktől), a helyiség 
megtekinthető előzetes egyeztetés alapján.
Polgármesteri Hivatal Szarvas
<<< Előző oldal                                                                                                                                                                     Következő oldal >>>