Kezdőlap Hibabejelentés
Hibabejelentés

Hibabejelentést személyesen az ügyfélszolgálatunkon ügyfélfogadási időben a Szarvas, Szabadság u. 21. szám alatt tehet.

Telefonos bejelentés esetén, kérjük válassza az Önnek legkedvezőbb tarifájú telefonszámunkat:

  • 66/400-000 (3C Távközlési Kft.)
  • 66/313-781 (Invitel)
  • 20/916-3196 (Pannon)
  • 30/760-2260 (T-Mobile)
  • 70/456-7527 (Vodafone)
  • 66/215-425 (3C Távközlési Kft. - üzenetrögítő 0-24 óráig)

Bejelentheti a hibát az alábbi hibabejelentő űrlap kitöltésével és elküldésével is.

Kérjük, hogy minden mezőt a valóságnak megfelelően töltsön ki!

 

Hibabejelentő

Szarvasi Általános Informatikai Kft. - 2017
© Minden jog fenntartva - Készítette: Hódsági Tamás

Honlapunk az információtároláshoz és a felhasználói élmény fokozása érdekében cookie-kat használ. Weboldalunk használatával és a tartalom böngészésével beleegyezik abba, hogy cookie-kat használjunk adatvédelmi irányelvünkkel összhangban. Amennyiben nem járul hozzá a cookie-k használatához, kérjük, hagyja figyelmen kívül ezt az üzenetet. Honlapunk helyes működéséhez és a cookie-k használatának elfogadásához kattintson az "Elfogadom" gombra.